Thursday, March 29, 2012

SJINCB COLOUR GUARDS..SIMPLY AWESOME...!!

SJINCB COLOUR GUARDS..
SIMPLY AWESOME...!!
(DEDICATED TO MAS ODY)




Salam 1JOHANNIAN...
  Satu lagi yang menarik perhatian saya ialah persembahan COLOUR GUARDS...!!!Pasukan colourguards SJI sentiasa kreatif dalam mencipta rekabentuk colour guards yang amat menarik dengan warna warni yang mampu memukau para  juri mahupun penonton. Bukan senang nak buat persembahan dengan colour guard ini.. rentak mesti sama.. momentum harus harmoni dan banyak lagi kriteria2 lain yang harus diambil perhatian. Oleh itu, sekali lagi perasaan kagum kepada ahli pancaragam SJI yang bertungkus lumus berlatih untuk memastikan mereka berjaya merangkul trofi yang diidam2kan oleh semua pasukan yang bertanding.
  Sebenarnya, saya hanya pemerhati dari tepi sahaja, saya bukan" cikgu band".. saya hanyalah "MAMARAZZI" yang tak bertauliah yang gemar mengambil gambar dari kamera saya yang tidaklah secanggih kamera jurugambar Majalah Garudamas..hehehe..!! Dalam mencuri2 mengambil angle yg menarik, saya berkenalan dengan Dody(Mas Ody) jurulatih colour guard SJI Cadet Band. Mula2 saya agak skeptikal tentang Dody kerana saya rasa beliau orangnya tegas dan ehem..ehem boleh saya guna istilah "garang????" Itulah kata orang "Don't judge the book by its cover..."  
   Saya kerap mengambil Malik dan Ariff utk persembahan tarian Kelab Kebudayaan saya dan dalam masa yang sama mereka berdua "wajib" berlatih dengan Dody.. tapi saya juga tidak mahu mengalah, saya mahu 2 orang penari berbakat ini mengambil bahagian dalam acara yang saya kelolakan.. Berlaku sedikit ketegangan antara saya dan Dody tapi dengan rasa tolak ansur antara saya dan Dody, masalah selalunya dapat diselesaikan. Arif dan Malik dapat bersama saya dan kemudian saya hantar mereka berdua balik dan berlatih bersama-sama Dody..
Oleh itu, artikel kali ini saya tujukan khas kepada Mas Ody yang juga merupakan jurulatih yang telah diamanahkan untuk melatih "Colourguards" dan syukur di bawah kepimpinannya. Pasukan SJI Cadet Band telah mencapai kejayaan yang cemerlang dan kejayaan ini telah memberi kenangan yang paling manis dalam lipatan sejaran pasukan pancaragam SJI ini.. SYABASSSSS...!!


AWESOME...!

AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!!


AWESOME..!
AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!



AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!



AWESOME..!



AWESOME..!


AWESOME..!



AWESOME..!



AWESOME..!




AWESOME..!


AWESOME..!


AWESOME..!


SIMPLY AWESOME..!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...